20 Nisan 2011 Çarşamba

70-515 sınavına hazırlık

Evet, saçma bir çalışma yapmaya ne dersin ey yazılımcı deseler ne dersin.
"Gideyimde microsoft sertifikalarımı tamamlayayım bari"
Kendini nedense devamlı geliştirmek zorunda sanan zavallı yazılımcı tayfası için biçilmiş kaftandır bu sınavlar, madalyalarını sırım sırım sıralamışken, bir yenisini daha ister ve maalesef gidip Microsoftun sınavından sertifikaları tamamlamaya karar verir. İşte ben...
İnternette pekçok paralı sitede soru cevap şeklinde sınav bilgileri satılmakta ama ben birazda işe yarasın moduyla öğrenme niyetindeyim. Sınavda öğrensende bilsende yapamayacağın trikli sorular olduğunu da kabul ediyorum ama napalım başa gelen çekilir.

İşin ilginç yanı gerçekten aman bu ne ki bile demediğimiz otomatik oluşan sayfa kodları gibi kodların ne işe yaradığını anlamak çok da eğlenceli geliyor. Kullanırken kasmazken şimdi "Haa demek bu demek hmmm" veya "Aaaa bu şekilde de mi kullanılıyormuş" derken bende kendime şaşırıyorum ve itiraf ediyorum, "Hiiiç merak etmemişim, şimdiye dek bilmediğim için de ölmedim o da ayrı"

Sadade gelirsem, sertifika sınavından bunca yıldır yazılımcılık yapıp da çakmamak için MCTS.Self.Paced.Training.Kit.Exam.70-515.pdf  kitabından yararlanıyorum, isteyen olursa gönderebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder