6 Nisan 2011 Çarşamba

Web Alanı(Hosting) ve Web Alan Adı (Domain Name) için doğru adres


GoDaddy senelerdir birlikte çalıştığım firma.
Seneler önce Türkiye'den servis sağlayıcılarla çalışmayı bıraktım. Batanından tutun da, göçenine, veri kaybından, günlerce response alınamayan sayfalara kadar yaşadıklarım yetmiyordu bir de müşteri hizmetleriyle kavgalar ediyor, deli gibi de paralar bayılıyordum. Bu firmaların Türkiye'nin gelişecek firmaları gözüyle bakılan yerler olduğunu hatta hala 2 tanesinin ayakta ve en büyük hosting firmalarından sayılıyor ama o kadar da büyüyemedikleri de göz ardı edilmemeli, hep hizmet eksikliklerinden benim gibi bir çok insanın olduğunu tahmin ediyorum.
Daha sonra sene 2000de Godaddy'yi keşfettim, indirimli alan adı veya hostinge ihtiyacı olanlara duyurulur.


Bu arada artık .co uzantılı alan adlarının önemi de yatsınamaz hale geldi, ben bir tane edindim bile.
.com alan adlarında yaşanan sıkıntıları atlatabilmek için başlanan .co serisinde isim bulmak oldukça kolay ve yaygınlaşacağına kesin gözüyle bakıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder