20 Temmuz 2011 Çarşamba

Blogtv nedir, ne değildir???

BlogTv kendi internet televizyonunuzu kurduğunuz veya görüntülü sohbet için kullanabileceğiniz bir site. Ben kullanır mıyım? Sanmıyorum. Boş vaktiniz çoksa, aman da arkadaşlarımı da göresim geldi diyorsanız kullanılacak bir sitede değil. AÇ msn'i konuş kardeşim.
Canlı yayında sizi kim izlesin neden izlesin sorusu da cabası...
Ben amerikalı bir arkadaşın yayınını izledim, chat odası sohbetleri korkunç. Yani izleyen adamların ruhsal sağlıklı olmadığı gerçeği ilk satırlarda yüzünüze çarpıyor. Kendi özel hayatını yayın yapan adamın ruhsal sağlığından da zaten şüphe ederim. Sana ne benim hayatımdan bana ne seninkinden.

Sonuçta bana deselerdi hadi böyle bir site yapalım, ne gereği var derdim, siz ne dersiniz bilmiyorum ama forumlarda falan bahsi geçiyormuş.
Düğünlerde masa üstüne çıkan bir toplum olduğumuzdan sanırım pekçok Türk de kendi TVsinin yayınına başlayacaktır. Birçok sapık Türkde sitede hatun kişilerin yaptıkları yayınları arayıp, Amerikalı tipin(erkek olmasına rağmen) maruz kaldığı saçma cümlelerin 100 katına maruz kalacaklardır.
Sanırım onlar da zaten bundan hoşlanıyor.

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder