27 Eylül 2011 Salı

ipad inizdeki sim kartın gsm telefon numarası nasıl öğrenilir?

Ayarlar -> Genel->Hakkında->Hücresel veri numarası alanından öğrenilebilir fakat her nasılsa benimkinin ekranında görünmemekte.

Ayrıca şu sıralar Vodafone reklamlarında devamlı döndüğü gibi "vodafone müşteri hizmetleri adamı delirtmiyor, sesli imzayla girin" falan filan hikaye. Kendi üzerime kayıtlı telefon numaramı öğrenebilmek için telefon ettim, cep telefonuma şifre yolladılar, birton menülerinde müşteri temsilcisine bağlanabilmek için döndüm durdum, en sonunda müşteri temsilcisi TCKimlik numaramı sordu, daha da soru sorması gerektiğini söyledi ben de biton güvenlik aşamasından zaten geçtiğimi anlattım o da anlamadı, kapatıp çıktım. Sanırım senelerdir kullandığım telsim miraslı Vodafone hattımı kapatma zamanındayım. Hizmet alamadığım operatörle çalışmama gerek yok değil mi?

2 yorum:

  1. Ayni fikirdeyim bende vodafone hizmetlerinden son derece sikayetciyim, hizmet kalitesi cok dusuk ve faturalamada inanilmaz hatalari var, bu yuzden inceleme altindalar bende hangi operatore gececegimi dusunmeye basladim

    YanıtlaSil
  2. hani innternet herşeyi verirdi ben o zorluklara girmeyim diye netten baktım bin bir türlü şey napıyım aramaya devam

    YanıtlaSil